مدیریت ایجاد و تکمیل زنجیره های ارزش

زنجیره های ارزش بخشی جدایی ناپذیر از برنامه ریزی استراتژیک برای بسیاری از مشاغل امروزی هستند. زنجیره ارزش به چرخه عمر کامل یک محصول یا فرآیند، از جمله فرآیندهای منبع یابی مواد، تولید، مصرف و دفع/بازیافت اشاره دارد.

مدت دوره :

8 ساعت (یک روزه به همراه ناهار)

تعداد دانشجویان :

120+

وضعیت فعلی
در حال ثبت نام
قیمت
1،250،000 تومان
شروع کنید

درباره دوره

هدف این کارگاه، تقویت قدرت تفکر و تصمیم‌گیری مسئولین محلی و استانی، فعالین اقتصادی و صاحبان کسب و کار در حوزه‌های مختلف تولیدی و خدماتی می‌باشد، تا فرصت‌های ناشی از توسعه زنجیره‌های ارزش ملی و بین‌المللی را شناسایی و تدابیری واقع بینانه و قابل اجرا در جهت بهینه کردن سرمایه‌گذاری‌ها در تکمیل و توسعه زنجیره ارزش با هدف ارتقای ارزش افزوده، گسترش بازار، اشتغال زایی، توسعه فناوری و بهبود بهره‌وری تدوین کنند.

پیشنیاز

ندارد

سرفصل

• تاریخچه، مبانی و مفاهیم زنجیره ارزش
• اهمیت زنجیره ارزش در توسعه کسب و کار
• تفاوت زنجیره تامین و زنجیره ارزش
• وظایف و کارکردهای حلقه های زنجیره ارزش
• وضعیت زنجیره های ارزش در ایران

مدرس / مدرسین

بهروز حسن پور

دکتری تخصصی ، اقتصاد کشاورزي
کارشناسی ارشد ناپیوسته ، اقتصاد کشاورزی
کارشناسی پیوسته ، اقتصاد کشاورزی

سازمان همواره به توسعه، بهبود و بهسازی مستمر امور و فرآیندهای سازمانی توجه خاص داشته و تلاش لازم را برای تحقق آن می نماید.

::: دوره‌های مفید دیگر :::