درباره دوره
مدیریت تجربه مشتری که اغلب CXM یا CEM نامیده می شود، سیستمی از استراتژی ها و فناوری های بازاریابی است که بر تعامل، رضایت و تجربه مشتری تمرکز دارد.
پیشنیاز
لیسانس
سرفصل
- 1- چرا مدیریت تجربه مشتری؟
- لزوم CX
- مفاهیم و تعاریف اولیه
- تفاوت CEM و CRM
- آثار تجاری CX در شرکت ها
- CXPA و CCXP certificate
- CX KPI’s
2- اصول تجربه مشتری
- استراتژی
- درک مشتری
- طراحی
- اندازه گیری
- حاکمیت
- فرهنگ
3- ابزار و تکنولوژی، سفر مشتری
- پرسونا (Customer Persona)
- سفر مشتری (Customer Journey)
- ابزارهای ترسیم سفرمشتری
- service blue print
- empathy map
- service safari
- Employee journey
- Journey mapping case study
مدرس / مدرسین
نسيم ناجي
• ریيس اداره تضمين کيفيت خدمات شرکت همراه اول )دیماه 1394 – کنون(
• کارشناس ارتباطات و آموزش اداره راهبرد خدمات مشتریان شرکت همراه اول )مهر -1393 دیماه 1394( )انجام فعاليت
ها و پروژه هاي مرتبط با تضمين کيفيت خدمات و برنامه ریزي(
• کارشناس ارشد برنامه ریزي و کنترل شرکت پتروشيمي پارس )مسئول پروژه هاي تعالي سازماني و مدیریت استراتژیك و
عضو تيم بازنگري فرآیندها( )1390-1393(
• ارزیاب جایزه تعالي صنعت پتروشيمي )1393-1391(
• کارشناس مشاوره شرکت مشاوران تعالي سازان )1389-1390(
• مسئول دوره هاي همسطح کارشناسي ارشد سازمان مدیریت صنعتي منطقه جنوب )1389-1386(
• کارشناس مشاوره سازمان مدیریت صنعتي منطقه جنوب )1386-1384(
• کارشناس صنایع مخابراتي راه دور ایران (ITI (با عنوان مهندس طراح )1379-1381(