تیم سازی و سیستم سازی در فروش

تیم سازی یک فرآیند مداوم است که به یک گروه کاری کمک می کند تا به یک واحد منسجم تبدیل شود. اعضای تیم نه تنها انتظارات خود را برای انجام وظایف گروهی به اشتراک می گذارند، بلکه به یکدیگر اعتماد و از یکدیگر حمایت می کنند و به تفاوت های فردی یکدیگر احترام می گذارند.

مدت دوره :

16 ساعت

تعداد دانشجویان :

240+

وضعیت فعلی
در حال ثبت نام
قیمت
1،200،000 تومان
شروع کنید

درباره دوره

با توجه به اینکه تمرکز این دوره بر اساس فروش تیمی و تیم سازی میباشد بنابراین صاحبین کسب و کارهایی که کالا و خدمات آنها پتانسیل فروش در قالب تیم را دارد میتوانند با شرکت در این دوره آموزش لازم در خصوص تشکیل یک تیم فرو ش از مرحله جذب تا نگهداشت تیم را بصورت کاملا کاریردی فرا گیرند همچنین کارآفرینانی که قصد راه اندازی کسب و کارهای مشابه را دارند نیز میتوانند با شرکت در این دوره پتانسل فروش کالا یا خدمات خود را بطور چشمگیری افزایش دهند.

پیشنیاز

ندارد

سرفصل

  1. اصول و نگرش کلی تیم سازی و سیستم سازی (principal approach)
    1-بازار هدف (target market)
    2-پیشنهاد (suggestion)
    3-کانال ارتباطی (connecting channel)
    4-چه کسی،چه زمانی (time frame)
    5-آموزش و اسناد (education،document )
    6-پلن (plan)
    7-کنترل (control project)

مدرس / مدرسین

مهدی آمالی

کارشناس فروش شرکت آرین توتون ١٣٨١ تا ١٣٩١ مدیر فروش شرکت فستیوال ١٣٩٢ تا ١٣٩٥
کارشناس فروش بیمه عمر شرک بیمه کار آفرین از سال ١٣٩٦ ت ا ١٤٠٢
فروش بيش از ١٠٠٠ فقره بيمه عمر در طی ٧ سال
مشاور فروش و بازاریابی نمایندگی شرکت البرز در سال ١٤٠١ مدیر عامل شرکت یارا سامت کار آفرین ١٤٠٢
فعال در حوزه بيمه های درمان تكميلی
فروشنده برتر شرکت بیمه کار آفرین با کد نمایندگی ٦٠٩٥ در سال های١٤٠١،١٤٠٠،١٣٩٩

سازمان همواره به توسعه، بهبود و بهسازی مستمر امور و فرآیندهای سازمانی توجه خاص داشته و تلاش لازم را برای تحقق آن می نماید.

::: دوره‌های مفید دیگر :::