درباره دوره
هر روز که میگذرد، دامنه ارتباطات ما و سازمان ما با «دیگران» گسترده تر و پیچیده تر میشود. اگر بخواهیم این ارتباطات گسترده و پیچیده را به خوبی اداره کنیم، باید به ابزار آن مجهز باشیم. ابزار این کار، «مذاکره» است. این دوره آموزشی تلاش دارد تا شما را با تکنیکهای یک مذاکره منصفانه، اصولی، منطقی و موثر آشنا سازد.
پیشنیاز
ندارد
سرفصل
مفاهیم، تعاریف و کلیات
تاریخچه، تعاریف و ضرورتهای مذاکره
انواع مذاکره و ویژگیهای اصلی مذاکره
اهداف و اهمیت مذاکره
تعارض و سطوح مختلف آن
رفع انواع تعارضات
اصول مذاکره
اصول اساسی مذاکره
الگوهای رفتاری در مذاکره
آراستگی در مذاکره
هدف گذاری
یافتن حقایق
مراحل مذاکره
تعیین استراتژی
برنامه ریزی
اعتمادسازی
تصمیم گیری
تکنیکهای مذاکره
تکنیک های الگوهای رفتاری در مذاکره
تکنیک های آراستگی در مذاکره
تکنیکهای مدیریت جلسات
تکنیکهای مدیریت زمان
تکنیکهای مدیریت چالش
تکنیکهای مدیریت استرس
استراتژی و تاکتیکها
هیپنوتیزم در مذاکره
مدرس / مدرسین
سید محمد حسین میرابراهیم
مدیر فناوری اطلاعات – شرکت پارس محزون- شیراز راه اندازی توماسیون اداری و سایت و نگداری سرور مجموعه ۱۳۹۵ الی تا به امروز فروش بازرگانی – شرکت پارس محزون- شیراز ارتباط با مشتریان خارج از کشور و ایجاد بازارهای جدید در کشور های منطقه ۱۱/۱۴۰۰ الی تا به امروز مدیر فروش راهکار سازمانی