درباره دوره
به مجموعه ای از ملزومات چاپی هر شرکت یا یک برند که با حفظ لوگو، طرح و رنگبندی یکسانی طراحی میشوند ست اداری گفته میشود. طراحی یک ست اداری میتواند شامل طرح های یکپارچه از اقلام مختلف ملزومات چاپی باشد. ست کامل اداری میتواند شامل کارت ویزیت، کارت پرسنلی، سربرگ A4، سربرگ A5، پاکت نامه ملخی، یادداشت، پاکت نامه A4، پاکت نامه A5، کاور سی دی، فاکتور اختصاصی، والپیپر و … باشد.
پیشنیاز
Photoshop
سرفصل
– تعریف و بررسی هویت سازمانی
– بررسی اصول و قواعد طراحی اوراق اداری ( سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت و…)
– بررسی اصول طراحی بروشور و کاتالوگ و تفاوت آن ها
– بررسی طراحی فولدر
مدرس / مدرسین

سروش خاش