دکتر کاملیا احتشام اکبری

دکتر کاملیا احتشام اکبری
دکتراـ مدیریت بازاریابی (۱۳۸۵) از-دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران
سوابق شغلی و حرفهای
- مدیریت، توسعه و پیادهسازی دورههای آموزشی بلندمدت، کمک به طراحی و ترویج دورههای جدید
- مدیریت امور اداری و اجرایی
- مدیریت تحقیق و مشاوره (مشارکت در پروژههای مدیریت تحقیق به عنوان مشاور و محقق)
- مدیر، پروژههای روابط بینالملل (ایجاد ارتباط سازمانی با دانشگاهها و موسسات تحقیقاتی و مشاورهای
- مدیربازاریابی و طرحهای اینترنتی
- نظارت بر پروژههای اینترنتی
- سازمان مدیریت صنعتی (تهران)
- رئیس بخش تحصیلات تکمیلی و دورههای عالی مدیریت
برخی از سوابق تالیف و ترجمه
- بازنمایی مدل تصمیمگیری مصرف کننده در اینترنت، دانش مدیریت (علوم مدیریت) دانشکده حسابداری و مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی، مورد موافقت قرار گرفته برای چاپ در سال ۱۳۸۵
- بازاریابی و کیفیت زندگی در ایران، کنگره جهانی بازاریابی ۶-۹ جولای ۱۳۸۴، مونستر آلمان
- «تشویق نوآوری» در گزیده مدیریت (ماهانه مدیریت)، جلد ۳، شماره ۲۲، ۱۳۸۵، ص ۲۲-۳۱٫
- «چرا مدلهای کسب و کار اهمیت دارند»، در گزیده مدیریت (ماهانه مدیریت)، جلد ۳ شماره ۲۰، ۱۳۸۱، صفحه ۵۸-۶۷
- «تبدیل اطلاعات مشتری به نوآوری»، در گزیده مدیریت (ماهانه مدیریت)، جلد ۳ شماره ۱۷، ۱۳۸۱، ص ۷۵-۸۲
- «پارادایم مدیریت نو» ماهنامه تدبیر، جلد ۹، شماره ۸۹، ۱۳۷۸ ص ۲۴-۳۲٫
- « اهمیت گروه»، ویرایش غلامرضا کیانی، خط مشی جدید مدیریت (تهران: انتشارات هازاران، ۱۳۷۷) صفحه ۱۸۹-۲۱۲٫
- «یکپارچهسازی استراتژیهای تجاری و تکنولوژیک در توسعه کشورها»، ویرایش غلامرضا نصیرزاده، توسعه و تکنولوژی (انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، ۱۳۷۴)، صفحه ۱-۲۵٫