دکتر کاملیا احتشام اکبری
 /  دکتر کاملیا احتشام اکبری

دکتر کاملیا احتشام اکبری

دکتراـ مدیریت بازاریابی (۱۳۸۵) از-دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران

سوابق شغلی و حرفه‌ای

  • مدیریت، توسعه و پیاده‌سازی دوره‌های آموزشی بلندمدت، کمک به طراحی و ترویج دوره‌های جدید
  • مدیریت امور اداری و اجرایی
  • مدیریت تحقیق و مشاوره (مشارکت در پروژه‌های مدیریت تحقیق به عنوان مشاور و محقق)
  • مدیر، پروژه‌های روابط بین‌الملل (ایجاد ارتباط سازمانی با دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی و مشاوره‌ای
  • مدیربازاریابی و طرح‌های اینترنتی
  • نظارت بر پروژه‌های اینترنتی
  • سازمان مدیریت صنعتی (تهران)
  • رئیس بخش تحصیلات تکمیلی و دوره‌های عالی مدیریت

برخی از سوابق تالیف و ترجمه

  • بازنمایی مدل تصمیم‌گیری مصرف کننده در اینترنت، دانش مدیریت (علوم مدیریت) دانشکده حسابداری و مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی، مورد موافقت قرار گرفته برای چاپ در سال ۱۳۸۵
  • بازاریابی و کیفیت زندگی در ایران، کنگره جهانی بازاریابی ۶-۹ جولای ۱۳۸۴، مونستر آلمان
  • «تشویق نوآوری» در گزیده مدیریت (ماهانه مدیریت)، جلد ۳، شماره ۲۲، ۱۳۸۵، ص ۲۲-۳۱٫
  • «چرا مدل‌های کسب و کار اهمیت دارند»، در گزیده مدیریت (ماهانه مدیریت)، جلد ۳ شماره ۲۰، ۱۳۸۱، صفحه ۵۸-۶۷
  • «تبدیل اطلاعات مشتری به نوآوری»، در گزیده مدیریت (ماهانه مدیریت)، جلد ۳ شماره ۱۷، ۱۳۸۱، ص ۷۵-۸۲
  • «پارادایم مدیریت نو» ماهنامه تدبیر، جلد ۹، شماره ۸۹، ۱۳۷۸ ص ۲۴-۳۲٫
  • « اهمیت گروه»، ویرایش غلامرضا کیانی، خط مشی جدید مدیریت (تهران: انتشارات هازاران، ۱۳۷۷) صفحه ۱۸۹-۲۱۲٫
  • «یکپارچه‌سازی استراتژی‌های تجاری و تکنولوژیک در توسعه کشورها»، ویرایش غلامرضا نصیرزاده، توسعه و تکنولوژی (انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، ۱۳۷۴)، صفحه ۱-۲۵٫

لیست دوره های تدریس شده توسط:دکتر کاملیا احتشام اکبری

شماره
نام دروس
مدت زمان
زمان آغاز
  • دوره عالی حرفه ای مدیریت اجراییEMBA (همسطح کارشناسی ارشد)
    768 ساعت
    خرداد 1399
  • MBA گرایش مدیریت پروژه (همسطح کارشناسی ارشد)
    624 ساعت

جستجوی دوره

ارتباط با سازمان (ساختمان مرکزی)

 شیراز / ابتدای بلوار ارم / نبش کوچه ۲ / پلاک ۱۹

 info@simi.ir

 32251000 (071)

ارتباط با سازمان (ساختمان شماره 2)

 شیراز / بلوار ارم / نبش کوچه ۱۷

 manedu@simi.ir

 32285045 (071)