MBA یکساله با گرایش های اجرایی و بازاریابی
 /  MBA یکساله با گرایش های اجرایی و بازاریابی
MBA یکساله با گرایش های اجرایی و بازاریابی

ورود به فضای رقابتی در دنیای امروز پدیده ای اجتناب ناپذیر است و بقا در آن، دانش و تجربه متمایزی را طلب می نماید. در این شرایط افرادی پیشروان جامعه خواهند بود که هنر بهره جویی از تغییرات را آموخته باشند.  سوالی که در اینجا مطرح است این است که چگونه می توان با این تحولات همگام شد و به صورت بهینه از فرصتهای محیطی در جهت توسعه و حرکت رو به جلو بهره مند شد؟ یک نگاه اجمالی به ابعاد گوناگون چالش های سازمان و فضای کسب و کار امروز و راه حل های آنها، ضرورت پرداختن به شیوه ها متفاوت آموزش مدیریت را نمایان می سازد.

دانش MBA در راستای ارائه ی برنامه ای کاربردی در حوزه مدیریت جهت کسب مهارت های لازم برای کسب و کار، به منظور پرورش مدیرانی شایسته و کارآمد برای اداره بنگاه های اقتصادی و انتفاعی طراحی و تدوین شده است. تمرکز اصلی این دوره ارائه کاربردی مهارتهای مدیریتی با به چالش کشاندن آموزشهای داده شده در محیطهای واقعی  در جهت پرورش مدیران و تقویت مهارتهای ایشان در زمینه های برنامه ریزی، سازمان دهی، رهبری، هماهنگی، تصمیم گیری و نوآوری و تحول می باشد.

MBA  برای چه کسانی است؟

  •      مدیران ارشد و میانی سازمان هایی که اهمیت تغییر نگرش را در کسب و کار خود      درک می کنند و به دنبال ارتقای مهارت و دانش کاربردی خود در زمینه مدیریت هستند.
  •  کارشناسان شرکت ها و سازمان ها که جویای مناصب بالاتری می باشند.
  •      افرادی که قصد دارند مهارت های تکنیکی و دانش شخصی خود را گسترش دهد و با        بکارگیری آن در حرفه شخصی خود در زمان کوتاهی پیشرفت کنند.
  • کار آفرینانی که قصد راه اندازی کسب و کار شخصی خود را با کمترین ریسک ممکن دارند.
  •   اشخاصی که در پی تغییر حرفه خود همسو با علایق و مهارتهای خود هستند.
  •     همه کسانی که می خواهند از فرصت های پیش روی خود به نحو مطلوبی بهره برداری     کنند.

 

  • دارابودن مدرک کارشناسی( لیسانس) – در صورت فقدان مدرک کارشناسی سابقه کار مرتبط ضرورت دارد.
  • موفقیت در مراحل ارزیابی و مصاحبه ورودی

دروس پایه

  •     مبانی سازمان و مدیریت
  •      مبانی حسابداری و مدیریت مالی
  •    اقتصاد برای مدیران
  •  مدیریت پروژه
  •  بازاریابی و مدیریت بازار

دروس تخصصی

  •  مدیریت رفتارسازمانی و منابع انسانی
  • مدیریت کیفیت
  • اصول، فنون و هنر مذاکره
  • مدیریت استراتژیک
  • خلاقیت و نوآوری در محیط کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار شفاف

 

گرایش اجرایی

  •   کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت
  • تکنیک های تصمیم گیری در مدیریت
  • اصول بازرگانی و تجارت
  • مدیریت کارآفرینی و تهیه طرح های کسب و کار

 

گرایش بازاریابی

  • مدیریت و روانشناسی ارتباط با مشتری
  • تحقیقات بازار
  • مدیریت فروش
  • مدیریت برند
  • مدیریت تبلیغات و تکنیکهای پیشبرد فروش

 

 

 


دسته بندی ها: Mini MBAدوره های عالی

دوره های مرتبط

جستجوی دوره

ارتباط با سازمان (ساختمان مرکزی)

 شیراز / ابتدای بلوار ارم / نبش کوچه ۲ / پلاک ۱۹

 info@simi.ir

 32251000 (071)

ارتباط با سازمان (ساختمان شماره 2)

 شیراز / بلوار ارم / نبش کوچه ۱۷

 manedu@simi.ir

 32285045 (071)