Adobe After Effect & Primiere
 /  Adobe After Effect & Primiere
Adobe After Effect & Primiere

آموزش کامل After Effect شامل پلاگین ها و افکت ها ،نحوه و چگونگی کد نویسی و نحوه استفاده آنها در انجام پروژه های مختلف After Effect
آشنایی با نرم افزار تدوین Premiere Pro 1.5 جهت میکس و مونتاژ فیلم و ایجاد جلوه های ویژه

آشنایی با دروس گرافیکی و Windows

درس اول : درباره افترافکت و آشنایی مقدماتی با پنجره ها

  • چرا افترافکت رو انتخاب کردیم.
  • نمایش قدرت افترافکت و اینکه چه کارهایی میتوان باهاش انجام داد . بازار های بزرگ فروش
  • تفاوت جلوه های ویژه و موشن گرافیک
  • آشنایی کلی با محصولات ادوب
  • انتقال مفاهیم پایه pixel aspect ratio frame size fps
  • آشنایی با کلیت پنجره ها ی افترافکت
  • چگونگی وارد کردن یک فایل به افترافکت
  • انواع ورودی های ادوب ۲۰۱۹
  • کامپوزیشن چیست و نحوه ساخت کامپوزیشن
  • قرار دادن یک فایل در کامپوزیشن
  • آشنایی باپنجره تایم لاین و کلید های آن
  • آشنایی با پنل کامپوزیشن و پنجره نمایش و کلید های آن

در انتهای این فصل دانش پذیر می بایست با افترافکت آشنا شده و نباید که با پنجره های افتر افکت نا آشنا باشد.

درس دوم : مقدمات انیمیشن در افترافکت

  • چاوش در ابزار های حرکت(transform)
  • آشنایی مقدماتی با کی فریم
  • انواع کی فریم ها وinterpolations
  • کپی گرفتن از کی فریم ها و ایجاد وقفه در بین کی فریم ها
  • چگونگی ساختن یکحلقه تکرار شونده در انیمشن

در انتهای این درس دانش پذیر می بایست با کی فریم و زمانبندی ها و انواع کی فریم ها آشنا شود.

درس سوم : کار با ماسک ها

  • آشنایی مقدماتی با ماسک ها
  • انیمشن کردن ماسک ها
  • تغییر در کی فریم ماسک ها و تبدیل شکل ماسک ها (تبدیل نوشته به ماسک…)
  • آشنایی اولیه و معرفی فن رتروسکپی
  • استفاده از ماسک برای انیمیت کردن مسیر اجسام
  • ساخت یک انیمیشن نمونه با مسک ها و آشنایی با افکت stroke
  • حذف یک ایتم از فیلم با ابزار جدید content aware fill

در انتهای این درس دانش پذیر با تمامی نکات مسک ها آشنا شده و قدرت مسک ها در انیمیشن سازی را درک کند.

درس چهارم : شیپ ها در افترافکت

  • آشنایی با شیپ ها
  • تفاوت شیپ ها و ماسک ها
  • چگونگی انیمیت کردن یک  Shape  و ابزار های موجود در آن
  • تولید یک موشن شیپ
  • استفاده از  Puppet tool و انیمیت کردن با آن
  • قسمت های جدید Puppet tools

در انتهای این درس دانش پذیر می تواند موشن شیپ  بسازد و با کاربرد های آن  کاملا آشنا شود

درس پنجم : انیمیت کردن یک متن

  • آشنایی مقدماتی با متن ها و ساخت متن در افترافکت
  • استفاده از حرکت های از قبل آماده ،در افترافکت (Preset)
  • ساخت یک متن بر روی یک مسیر
  • چگونگی ساختن یک  Preset
  • چاوش در ابزار های انیمیشن موجود در نوشته ها
  • اضافه کردن یک لرزاننده به متن
  • تبدیل یک فایل نوشته شده در فتوشاپ به یک فایل نوشتاری در افترافکت

در انتهای این درس دانش پذیر با متن و ایزار های درونی متن ها آشنا شده و می تواند متن ها را انیمیت کند.

درس ششم : ابزار های کمکی انیمیشن

  • استفاده از  Motion sketch  و  Smoother
  • استفاده از  Wiggler
  • استفاده از  Auto orient  و Split layer
  • camera orientation
  • Alignments
  • استفاده ازTime remapping
  • استفاده از Anchor point  در ساخت انیمیشن

در انتهای این فصل دانش پذیر با ابزار های کمکی انیمیشن آشنا شده و به صورت مقدماتی می تواند آنها را بکار بگیرد.

درس هفتم : Parent  و مقدمات    Expression

  • اتصال ابتدایی لایه ها به یک  Null ساخت یک آدمک و اتصال اجزای آن به هم
  • تمرین با چند خط
  • تمرین با نوشته ها
  • تمرین با دایره ها
  • مختصری از دویک ، کاراکتر سازی
  • آشنایی مقدماتی و اولیه با  Expression
  • opacity در اکسپرشن
  • نحوه خواندن اکسپرشن
  • time
  • اضافه کردن  Wiggle  و  loop  در  Expression
  • color controller
  • angle controller
  • wiggle Slider
  • rotation to position
  • انیمیت کردن یک نوشته توسط یک موزیک با  Expression
  • spectrum effects

در انتهای این فصا دانش پذیر با پرنت کردن آشنا میشود و کاربرد عملی آنرا در میابد همچنین به صورت کاملا مقدماتی با    Expression آشنا می شود.

درس هشتم : مبانی  Compositing

  • آشنایی با  Blending mode
  • آشنایی با  Track matt
  • آشنایی با پرده سبز وKey Light
  • Compound effects  و  Displacement Map
  • Pre- Composing

در انتهای این درس دانش پذیر با بخش های کوچکی از VfX  آشنا می شود و به صورت مقدماتی و تمرینی چند افکت مهم را آموزش میبیند.

درس نهم :  Track  و  Stabilize

  • color correction & lumetriمفهوم
  • overexpose and underexpose- white balance and tint
  • چیستی و کارایی Track & stabilize
  • اموزش فیکس کردن صحنه با warp stabilizer, handy stabilizer, mocha stabilizer
  • Trackکردن نقطه ای
  • آشنایی با آپشن های  track panel
  • آشنایی با ترک صفحه ای
  • آشنایی با camera tracker 3D
  • آشنایی با Corner pin  و  Track کردن با  Corner pin
  • آشنایی با موکا افکت

در انتهای این درس دانش پذیر با این دو مفهوم آشنا میشود و می تواند به صورت مبتدی یک جسم را ترک کند یا یک فیلم را تا حدودی  stabilize  کند.

 درس دهم : آشنایی با ابزار های  Paint

  • آشنایی با Paint , Clone , and Erase  وتمرین
  • ساخت یک پروزه ی براش مانند

در انتهای این درس دانشپذیر با مفهوم  Paint  و نکات آن آشنا می گردد.

 درس یازدهم : معرفی و آشنایی با سه بعدی سازی درافترافکت

  • آشنایی با  دوربین و صحنه های نمایش
  • ساخت یک متن سه بعدیبا سایه
  • تنظیم صحنه برای یک صحنه سه بعدی
  • موتور سه بعدی افتر افکت
  • ساخت یک تکست سه بعدی با تکرار لایه ها و حرکت دوربین
  • آموزش ریگ های سه گانه برای کار با دوربین
  • اضافه کردن یک صحنه سینما ۴دی به افترافکت
  • تمرین با  vanishing Point

در انتهای این درس دانشپذیر می تواند یک صحنه سه بعدی بسازد و دوربین و نور را در آن جایگذاری کند همچنین با کاستی های افتر افکت در زمینه سه بعدی سازی آشنا خواهد شد.

درس دوازدهم : فایل خروجی و رندر گیری

  • آشنایی با مفاهیم رندر
  • تفاوت خروجی های رندر برای برنامه های مختلف
  • رندر گیری با  Encoder

در انتهای این درس دانشپذیر می تواند یک فایل خروجی و آماده برای نمایش یا استفاده در برنامه های دیگر را آماده سازد.

درس سیزدهم : رفع اشکال ، کار های اضاقه( کاملا اختیاری در صورت اضافه وقت یکی از مباحث زیر مطرح می شود)

  • تماشای یک پروزه ی اصولی و مباحث مطرحه
  • آموزش پارتیکولاد
  • آموزش اوپنیکال فلر
  • آموزش element 3d


دوره های مرتبط

سخنران ها (استاد ها)
  • ساختمان1.خیابان ارم.نبش کوچه2
  • 32251000داخلی121

قیمت

1،250،000تومان
ثبت نام

جستجوی دوره

ارتباط با سازمان (ساختمان مرکزی)

 شیراز / ابتدای بلوار ارم / نبش کوچه ۲ / پلاک ۱۹

 info@simi.ir

 32251000 (071)

ارتباط با سازمان (ساختمان شماره 2)

 شیراز / بلوار ارم / نبش کوچه ۱۷

 manedu@simi.ir

 32285045 (071)