در راستای اهداف مبتنی بر جذب توریسم و رونقبخشی به صنعت گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات در زمینهی هتلداری که یکی از ارکان اصلی این صنعت است،دورهی مدیریت عمومی واحدهای اقامتی به منظور پرورش مدیران لایق و شایسته و آشنایی آنان با علم روز و در صنعت هتلداری و افزایش توانمندی برای تصدی مسئولیتها و ایجاد تغییرات مثبت رفتاری در شاغلین این رشته و جلب هرچه بیشتر رضایت میهمانان،برگزار میگردد.
دیپلم،تسلط به انگلیسی و تسلط به کامپیوتر
- مدیریت کیفیت و بازاریابی در هتل
- آشنایی با آرایه های داخلی هتل
- قوانین و مقررات و ضوابط هتلداری
- شناخت هتل و خدمات پشتیبانی
- شناخت صنعت گردشگری
- مدیریت و سرپرستی در هتل
- مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش میهمان هتل
- مدیریت و نظارت بر بخش اتاقداری و خانه داری هتل
- مدیریت و نظارت بر بخش غذا و نوشابه هتل
- مدیریت و نظارت بر بخش مالی و اداری هتل
- زبان انگلیسی تخصصی هتلداری
- ایمنی وبهداشت فرد ومحیط
- مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، گفتار ، پوشش ، آراستگی و …)
دسته بندی ها:
گردشگری و هتلداری