دوره جامع کارشناس بازاریابی و فروش
 /  دوره جامع کارشناس بازاریابی و فروش
دوره جامع کارشناس بازاریابی و فروش

 

استفاده از بازاریابی که واژه نارسا و در عین حال جا افتاده و مصطلح برای Marketing است. برای همه شرکتها و سازمانهایی که درصدد هستند بدون تسلیم در برابر تغییر حضوری آگاهانه در بازار داشته باشند. ضرورت دارد. آنها باید تلاش نمایند  تا سیاستهای درست بازاریابی سهم بازار مناسبی را بدست آورند.
با عرضه محصولی خوب با قیمتی مناسب به کارگیری روشهای مطلوب توزیع استفاده از تبلیغات آگاه کننده و جهت دهنده شناسایی رقبا، فرصتها و تهدیدهای محیطی، سهم بازار خود را افزایش دهند و با خلاقیت، ابتکار، انعطاف پذیری و تطبیق منابع نیازها وخواسته های مشتریان داخلی وخارجی علاوه بر افزایش سهم بازار و مشتریان خود را حفظ نمایند.
بازاریابی جهت هر حرکت آگاهانه وهدفمند در بازار امروز ضرورت دارد. بازاری که دیگر نه مرز می شناسد و نه مشتری خاص در نظر دارد. جهانی شدن بازار پدیده ای است که به تدریج چهره خود را نمایان می سازد. امروز شعار بازاریابی با یک جمله کوتاه خلاصه می شود.جهانی بیندیش، محلی عمل کن

سازمان مدیریت صنعتی به پشتوانه بیش از ۴۰ سال سابقه انجام پروژه های متعدد تحقیقاتی، مشاوره‌ای‌و‌آموزشی،‌شناخت واقع‌بینانه‌ای از مسائل و نیاز‌های مدیریت کشور به دست آورده و می‌کوشند این دستاورد‌ها را در خدمت توسعه اقتصادی کشور قرار دهد.
کارشناسان بازاریابی سازمان مدیریت صنعتی تلاش می‌کنند تا تجربیات خود را در اختیار نهاد‌های سیاست‌گذار، برنامه‌ریز، و همچنین سازمان‌های دولتی و خصوصی کشور قرار داده و از این طریق گامی در جهت اعتلا و توسعه ملی بردارند.

دیپلم

روانشناسی و مدیریت ارتباط با مشتری CRM

  • تعریف روانشناسی، مدیریت، ارتباط و مشتری
  • جایگاه روان شناسی سازمانی از دیدگاه فرد شاغل و سازمان
  • بازاریابی نوین و جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری
  • خطاهای ادراک و تاثیر آن بر شناخت خود و مخاطب
  • چیستی CRM
  • جایگاه CRM در چرخه بازاریابی سازمان
  • چهارچوب عملیاتی و اجرایی CRM
  • روش‌های تقسیم بندی و شناخت مشتریان
  • آشنایی با مدیریت دانش مشتریان
  • باشگاه مشتری و چیستی آن
  • روش‌های افزایش سهم از مشتری و حفظ ارتباطات بلندمدت با مشتری
  • سنجش رضایت مشتری و روش‌های وفادار سازی مشتریان

 

مدیریت بازاریابی

  • اصول و مبانی بازاریابی با نگرش استرات‍ژیک
  • آنچه مدیران از تحقیقات بازاریابی باید بدانند
  • مدیریت استراتژیک بازاریابی (STP )
  • مدیریت ترویج و تبلیغات تجاری
  • مدیریت برند وچگونگی ارتقاء خوشنامی سازمان
  • سیاست گذاری محصول (کالا و خدمت)
  • سیاست گذاری قیمت گذاری
  • سیاست گذاری توزیع
  • پیاده سازی و کنترل عملیات بازاریابی
  • چالشهای بازاریابی و توصیه های کاربردی بازاریابی در عصر حاضر

 

تبلیغات و تکنیک های پیشبرد فروش

  • خصوصیات فروشنده حرفه ای
  • شرح وظایف و مسئولیت های یک فروشنده
  • نحوه صحیح آغاز فرآیند فروش
  • شناخت انواع نیاز های مشتری
  • مذاکره روی قیمت
  • روش های خاتمه فروش
  • ترویج فروش
  • ابزارهای پیشبرد فروش و تخفیفات
  • اخلاق حرفه ای فروشندگی

 

مدیریت برند

  • برند چیست و مفهوم آن در عصر حاضر چه می باشد؟
  • متولی برند در سازمان ها
  • مزایای برند سازی برای سازمان ها
  • استراتژی برند و لزوم آن
  • فرایند تدوین استراتژی برند
  • قواعد نام گذاری در حوزه کسب و کار
  • اهمیت حمایت از نام و نشان تجاری
  • شرایط ثبت نام و نشان تجاری
  • دلایل مخالفت با یک نام و نشان تجاری

 

مدیریت فروش

  • جایگاه فروش در علم مارکتینگ وطراحی ارتباطات حوزه فروش
  • وظایف سرپرستان نیروهای فروش
  • اصول وفنون مذاکرات حرفه ای فروش ومدیریت وصول مطالبات
  • تکنیکهای ارتباط موثر ومهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی
  • نگرشی بر تیپهای شخصیتی وهوش هیجانی
  • حضورموثر درنمایشگاه های تجاری ومهارتهای فروش تلفنی ونامه نگاری تجاری
  • مهمترین نکات تحقیقات بازاریابی در فروش موثر ومهندسی پیش بینی فروش
  • بهره گیری موثراززبان بدن در فروش حرفه ای وطبقه بندی مشتریان ومشتری نوازی
  • اصول صادرات موفق
  • مهمترین چالشهای فروش درعصرحاضر

 

 


دسته بندی ها: بازاریابی و فروش

دوره های مرتبط

  • خیابان ارم. نبش کوچه 2. پلاک 19
  • 32251000 داخلی 116

قیمت

2.100.000 تومان
ثبت نام

جستجوی دوره

ارتباط با سازمان (ساختمان مرکزی)

 شیراز / ابتدای بلوار ارم / نبش کوچه ۲ / پلاک ۱۹

 info@simi.ir

 32251000 (071)

ارتباط با سازمان (ساختمان شماره 2)

 شیراز / بلوار ارم / نبش کوچه ۱۷

 manedu@simi.ir

 32285045 (071)