- کمک به توسعه و رونق صنعت هتلداری کشور از طریق ایجاد توانایی مدیریت سازمانی و اداری واحدهای اقامتی
- ایجاد توانایی درک مفهوم کیفیت خدمات و ایجاد انگیزه برای ارتقای آن در صنعت گردشگری جهت جلب اعتماد مشتری و اعتبارسازی و ارزش نهادن به انتظارات و خواسته های مشتریان
ایجاد آشنایی عمومی با ساختار سازمانی و ماهیت انواع واحدهای اقامتی در فراگیران و توانایی به کارگیری و توسعه مفاهیم صنعت هتلداری در جهت رضایت گردشگران
کارشناسی وبالاتر
دارا بودن مدرک دیپلم، داشتن حداقل ۶ سال سابقه کار
دارا بودن مدرک فوق دیپلم،دارابودن حداقل ۴ سال سابقه کار
- اصول و مبانی سازمان و مدیریت
- مهارت های ارتباطی و مدیریت رفتار سازمانی
- مدیریت منابع انسانی
- مبانی حسابداری و مدیریت مالی
- بازاریابی و مدیریت بازار
- مدیریت استراتژیک
- مدیریت مالی و بودجه ریزی در سازمان
- مدیریت رستوران
- اصول و فنون و هنرمذاکره
- زبان تخصصی هتلداری
- کاربرد IT در صنعت هتلداری
- اقتصاد برای مدیران
- مدیریت واحدهای اقامتی و پذیرایی
- مدیریت خدمات
- قوانین و مقررات گردشگری و هتلداری
- مدیریت همایش ها و سمینارها
راهنمایان ایرانگردی وجهانگردی،مدیران فنی و کلیه علاقه مندان به دوره های گردشگری